Monday 13 April 2009

jurnal de...vacanta







a trecut o saptamana de vacanta ...ca gandul, ca vantu, nici nu stiu unde s-au dus cele 7 zile de nefacut nimic. nu stiu pentru ca s-au intamplat mult prea multe lucruri in doar atat de putzin timp. nici nu stiu inca cum si in ce fel voi scrie despre toate. pentru inceput pe scurt cum s-au derulat lucrurile - > americancele prietenele mele la bucuresti. despre asta stie deja cam tata lumea, a fost cam pe fuga si cam prea multe lucruri de facut. dar ele s-au simtit bine si au plecat cu o impresie frumoasa despre noi si mai ales prietenii mei care au fost cei mai tari IAR. ele au plecat la praga iar eu am venit in spania, pentru semana santa, cu tati. am fost in tur in partea de nord a spaniei, am descoperit locuri de vis...dar nu va spun decat dupa ce le vedeti si voi pe toate, in care dintre ele vreau sa ma intorc.

No comments: