Sunday 31 May 2009

in orasul batranilor cocheti si al uratelor



















asta e povestea celor trei zile petrecute cu fodolici si catalinel in madrid. pentru ei cred ca a fost o experienta unica avand in vedere ca au fost aici in timpul saptamanii, intr-un oras care oricum e foarte linistit. asa ca au avut ocazia sa vada cam cum e la varsta a treia. pentru ca peste tot pe unde mergi in madrid e plin de batranei cocheti si aranjati. sunt si tineri...dar viata de noapte in madrid incepe joi seara usor si abia vineri e dezmatzul maxim. nu au avut ocazia sa vada cum e. si au plecat convinsi ca madridul e "orasul uratelor" pentru ca nu le-a placut nici o fata, au zis ca e gresit rau orasul asta...ceva nu e ok. in rest pe scurt - ziua cat am fost eu la ore s-au plimbat singuri prin oras si s-au plictisit din cate am vazut eu in poze. plus ca mare lucru fara mine nu au facut, pentru ca se trezeau la 12 in fiecare zi...iar la 3 eu terminam scoala si ma intalneam cu ei. au fost la mine la scoala, la cumparaturi, am vazut finala UCL la un barulet cu toti colegii mei si...nu stiu, cam atat in madrid. restul aventurii a fost in oviedo si la malul marii...dar despre asta zilele urmatoare.
* a se urmari in poze "interesantzenia" :)

No comments: