Tuesday 16 June 2009

groupies@DM@munchen




or
v















credeam ca am un milion de lucruri de scris despre munchen, despre concert, despre intalnirea cu fetele...si acum ma chinui sa-mi amintesc ce vroiam sa scriu. nu-mi vine sa scriu nimic pentru ca vad toate pozele astea si mi-e inca totul foarte fresh in cap...parca mai sunt inca acolo.
a fost un weekend fulger, nici nu stiu cnd am ajuns, cnd a fost concertul...ca eram deja inapoi in bancile scolii. vroiam sa scriu in detaliu despre organizarea nemtzeasca de la concert, despre arena impecabila, despre cat de norocoase am fost cu vremea care anunta ploaie. nu a plouat nici macar un strop. evident ca ne-am hlizit maxim din orice....corina a vorbit fara incetare toate cele doua zile...ba la telefon, ba cu noi, ba cu dave...fara oprire. zi si noapte. nu ne-am culcat in nici o seara mai devreme de ora 3. mare noroc am avut cu barul hotelului si cu cele mai bune caipirinha ever. la concert am ajuns, pentru prima data de cand merg la concerte, la timp si ca niciodata nu a ramas pic de articol promotional necumparat - tot am luat, am curatat standul - postere, tricouri, insigne...pahare, cani...numai pe ei nu i-am luat. dar am fost aproape, atat de aproape de ei. cred ca de data asta ne-au auzit. next time...simt ca ne vor si recunoaste. :):):)

No comments: