Tuesday 1 December 2009

o zi ploioasa in NY



in centrul babilonului...nu se poate ceva mai agitat decat times square...la orice ora din zi sau din noapte. e definitia balamucului.
politistii astia calare sunt atractie turistica jur! am poza exact la fel cu ei si eu si bimbi si de acum 10 ani cand am fost in NY.







de aici urmeaza o serie de zgarie nori, cladiri imense una peste alta, unele mai moderne unele mai vechi...in nici un caz un loc bun daca esti claustrofob. :)








prietenul si colegul meu din liceu - mihai - el m-a plimbat prin toate cotloanele si inca nu am vazut tot ce era de vazut. si am mers numai pe jos, fiecare numar de stradutza...cred ca inca mai e obosit acum. multumesc mihai!!!!







si normal ca m-a dus la lipstick building...fara sa zic nimic...pana si el s-a prins ca m-ar putea interesa :)








cel mai bun loc de falafel din NY...sau preferatul lui mihai, ca mai avea si lavinia unul...dar cu ea n-am ajuns. :)





si sfarsitul turneului...unde daca nu pe wall street, acolo unde incep si se termina toate! :):):)

1 comment:

Unknown said...

did you ever check the lottery tickets?! you could be RICH!!!