Friday 24 April 2009

fluieraturile...ce dor imi era de ele

in madrid, pot merge seara singura pe strada si nu-mi are nimeni treaba. pot iesi si la 2 noaptea daca e nevoie, impopotzonata maxim si nimeni nu se ia de mine...asa e aici, oamenii isi vad pur si simplu de treaba lor. dar noi nu....noi trebuie sa fim mai cu motz. m-am enervat azi putzin...pentru ca am iesit pe la 5 la niste cumparaturi in jurul casei si ... mi-am auzit niste comentarii...oooo...treburi din astea mitocanesti. m-am gandit instant ca probabil sunt niste romani. dar nu i-am auzit, asa ca era doar o presupunere. seara am iesit in oras, cina cu fetele ...si la coltul blocului aceeasi mitocani: "ba ion, vino ba sa vezi ceva" fluierat - fluierat...deci, da, asa e, aveam dreptate si erau romani (muncitori in constructii). :(

No comments: