Wednesday 2 September 2009

caleidoscop - II

invatzand la advanced financial management, ultima recapitulare, o zi inainte de examen. dupa seara asta, m-am trezit cu zona zoster...atat de frica mi-a fost de examen.

printre examene, am strecurat si party-ul de ziua lui vitaliy. doar best friends am fost...fun.




aici trebuie sa completez cu un filmulet facut, care a fost semi-cadoul baietilor pentru vitaliy. pana la varianta noastra, va las filmul de pe youtube - cool guys don't look at explosions :)


ultimul weekend inainte de examene, ar fi trebuit sa fiu acasa si sa invatz, dar am ajuns la hard rock cafe si apoi prin toate magazinele din madrid. tocmai incepusera reducerile. cu shannon si kara, am facut ceea ce se cheama american weekend :) .


dupa o zi intreaga de hoinareala, seara am avut acest party super mega...studenti si profi, dar nu a fost chiar asa reusit, de la care am plecat dupa mai putzin de trei ore. nu va mai zic ca restul lumii a stat pana dimineata dimineata. ei zic ca a fost super...desi multi au fost in weekendul ala la pamplona. asta da ratare!

No comments: