Saturday 5 September 2009

jurnal de vacanta - costa dei fiori & provence

asa a inceput vacanta - liniste se zboara -
masina inchiriata, nu numai ca nu a fost o decapotabila plina de fitze cum si-ar fi dorit andreea, dar nici macar modestul corsa, cum mi-as fi dorit eu nu s-a nimerit...ne-am facut insa excursia cu acest cubo, care pe parcurs ne-a devenit drag si a ajuns sa fie pentru noi "camionelul"





arta la tot pasul in monaco...sau nu?
plaja din nisa, mica, plina de pietre...cat mi-am dorit sa ajung la noi la mare anul asta si nu mi s-a ajuns timpul...toamna oare, e la fel de frumos?
si, cum altfel? nici o destinatie fara un concert? cu atat mai mult cu cat eram la o aruncatura de batz de san remo.

ah franta...provence...nu am ajuns insa la arles...vroiam si acolo, de dragul lui van gogh

Sur le pont d’Avignon//L'on y danse, l'on y danse//Sur le pont d’Avignon//L'on y danse tout en rond - dar noi nu am dansat deloc, pentru ca eram deja prea obosite si ... plictisitoare




INAINTE
DUPA
adica DUPA ce m-am rugat cu cerul si cu pamantul, de trei zile ma straduiam sa fac o poza cu ele si cu noi toate in care sa nu se strambe sau sa nu protesteze cineva
concert din nou, ceva experimental...interesant cred...mai ales organizarea - pana sa inceapa, la un moment dat plecasera toti muzicantii...si-au tot acordat instrumentele, au repetat si la un moment dat au disparut...


No comments: