Sunday 18 October 2009

1 zi in new york

am inceput de la Plaza...e ceva cu locul asta - home alone, sex&the city...da...se simte magia in aer...poate pentru ca e langa parc? poate pentru ca au facut atat de multe povesti frumoase aici? sau poate pentr ca e langa bergdorf&goodman? :):):) unde era o calcare in picioare...nu era vorba ca america e in criza? mie nu prea mi s-a parut...cred ca isi revin :)





la Rockefeller Center se patina...octombrie...ce poate fi mai frumos? Hm...bradul de Craciun poate fi mai frumos, dar nu au inceput inca sa se pregateasca.

colegii mei - mafia italiana (de la stanga la dreapta - luca, lisa si enrico) si brazil - luciana. avem unde merge sa vedem olimpiada!








in times square tot nebunie...nimic schimbat. plin plin de toate reclamele din lume...of, de doua zile nu am mai vazut nici un episod din mad men...nu stiam ce-mi lipsea totusi. cred ca la LA voi incerca sa-l gasesc pe don draper :):):) sau pe ari...sau pe amandoi :)

ingramadeala de la mac...parca ar fi fost ceva gratis...desi comaparand cu ce-i acasa chiar era totul un chilipir. cred ca am fost singura din magazin care nu am cumparat ceva. dar ma intorc saptamana viitoare :) ...pana atunci - ce-as putea sa vreau? tehnologia asta touch nu-mi prea place, deci nu ma tenteaza ipodul touch sau iphone care sunt numai 199$; poate sa iau ...ah...stiu...dar nu pot spune ca e supriza cadou...dar stiu stiu stiu! :)








la FAO Schwarz - va mai amintiti de Big Piano din filmul cu Tom Hanks? trebuie sa-l mai vad inca o data...

o tentativa de skyline...:)



america in cel mai adevarat sens al cuvantului nu e america pana nu vezi niste dezbracate pe strada - aici o nunta la plaza, au iesit sa faca poze, la 0 grade afara....fara haine pe ele...brrrr

No comments: