Sunday 18 October 2009

dupa 1 an


acum 1 an...1 an si ceva incepeam cu blogareala. si nu mi-a placut la inceput, dar pe parcurs s-a dovedit util si a inceput sa-mi placa. m-am lenevit in ultimele luni si am ramas putzin in urma dupa vacanta de vara, dar am facut niste planuri disruptive asa ca urmeaza lucruri interesante.

pana una alta dupa un an, dupa ce am scris din madrid si despre madrid, acum voi scrie din state. short exchange la Tuck School Of Business si un trip de pe o coasta pe cealalta a Americii. trebuie sa incep cumva cu inceputul, asa ca "tune in/sign in" in fiecare zi sa vedeti america prin ochii mei (recunosc ca sunt un mare fan al americii din filme si s-ar putea sa vad doar ce vreau eu ca sa fie cat mai aproape de perceptia mea construita de filmele hollywodiene...)

enjoy! eu cu siguranta voi fi in al 9-lea cer.

No comments: