Tuesday 3 November 2009

universal studios


nu puteam sa ma duc la LA, si sa nu ma duc sa vad cum se fac filmele adevarate.
in LA totul este centrul, capitala, buricul pamantului la ceva...totul este exagerat, hiperbolizat si facut sa fie mai important decat este in realitate.
Fiecare mm2 acolo mi-a amintit de mccann, de filmarile de la mccann, de toti regizorii, sunetistii, dopistii....toti toti toti...ce bine e sa fii publicitar, cu tot stresul ala ingrozitor, tot bine e. cred ca doar sa faci filme poate fi mai tare decat advertising.

pana sa ajunga la parcul de distractii, americanul trebuie sa se hraneasca, sa cumpere ceva...asa ca intrarea in parc este un mare mall. dar mare rau. un miniorasel.




de toate pentru toti, chiar si un gourmet restaurant. printre fast fooduri si inghetzatarii.


pentru ca ma simteam ca intr-un business case, nu am putut sa nu ma gandesc la dimensiunea acestui business - poftim exemplu: un hotel chiar langa parc. e imens. si mai sunt inca trei la fel de mari acolo.


incepe aventura Universal Studios. tot timpul cat am fost acolo m-am simtit ca la scoala la mba, ca la o ora de service marketing sau stretegie sau operations. totul este gandit in cel mai mic detaliu sa te faca sa cheltui bani. e cel mai mare tool de promovare al noilor show-uri abc, nbc, filme noi, staruri...tot tot tot. o lectie de marketing live, pe care am trait-o la maxim. probabil ca dc as fi fost intr-o vacanta simpla nu as fi relationat la acest nivel. acum, destinatia urmatoare este disney land, ca sa vad exact cum pun ei in aplicare teoria cozilor. aici am fost in extrasezon si destul de dimineata, asa ca nu a fost cazul sa ne stresam la cozi.


pricing. nu e deloc ieftin. si au o multitudine de feluri bilete, pentru toate buzunarele. prietena mea, avea cupon de reducere, asa ca am salvat 20$ de persoana. poate nu stiati, dar acum in criza, asta se cheama "smart shopping". la mine la scoala este si un elective pe tema asta. iar daca esti pitic piticot mai ai un extradiscount.

cea mai actuala si mai tare chestie acum in state in materie de show sunt vampirii - true blood e cel mai urmarit show acum in state. mai tare si decat flash forward.



aici incepe turul si promovarea pe fatza. americanii astia sunt atat de efervescenti si de americani ceva ce n-ai vazut. ghidul asta de pe trenulet...zici ca e cel mai fericit om de pe fatza pamantului ca se da a o mia suta oara prin parc si spune aceeasi poveste. despre cat de integrate sunt toate, nici macar nu mai spun nimic:






da, par toate de jucarie...dar sunt folosite la filmari. si iar mi-am amintit de filmarile mele...oare la ce reclama celebra cu un inventator va duce cu gandul filmuletul urmator? :)
























ati recunoscut cred, deja celebra Visteria Lane:













ghidul nostru "ghidus", fericit ca se incheie inca un tur plin de peripetii :):):)
inghitita de celebrul rechin din jaws....atat. ca la film nu ma pot uita de frica.




cea mai tare distractie, mi-a placut cel mai mult in caruselul 3D simpsons. tare tare, fun si SAFE.
de tampitii astia doi ce parere aveti???? :)
asa aratam si eu cnd s-a terminat ride-ul


aici nu a fost mega distractie, mai ales ca te uda si te sperie pe traseu ... era sa mor de frica...nu-mi plac dramele astea. dar irina s-a distrat, ea ar mai fi mers inca o data.

si trebuie sa vedeti si voi un fel de zoro uanabe:



la pranz deja se umpluse de lume. m-am bucurat ca noi am ajuns acolo in timpul dimineatii si nu ne-am calcat in picioare cu tot poporul.


poza mea preferata - parca faceam parte din echipa! :)

No comments: