Wednesday 10 December 2008

cos&irina@madrid





miercuri seara, in mod normal o zi ca oricare alta in care dupa scoala vin acasa si incep tocilareala...dar nu si azi. azi a fost o seara speciala petrecuta cu irina si cos (as fi vrut sa scriu cos si irina, dar semana a cacofonie). care cos? costin. milu. uau ce dor imi era de el. primul copywriter alaturi de care am lucrat cnd am ajuns la mccann si de atunci tot mereu. erau in trecere prin madrid, o escala de 5 ore in drum catre vacanta de vis. i-am plimbat prin oras, am fost la masa, prin la latina la vino tinto, am despicat firu-n patru si cred ca multi au sughitat cat am stat impreuna :) ce bine m-am simtit. madridul asta chiar e un oras cuceritor pentru ca si lor le-a placut foarte mult si sunt deja al treilea grup de vizitatori pentru prima data la madrid. 

No comments: