Monday 1 December 2008

vreau nebunii inapoi!








weekendul asta a fost foarte reusit. desi vremea a fost capricioasa cu frig si ploaie, desi alegerile acasa au iesit cum au iesit, desi am fost obosita dupa prima saptamana de scoala adevarata, nimic din toate astea nu au stricat nici macar un strop timpul petrecut cu dumi si bogdan. bucuria cea mai mare pentru mine e ca le-a placut madridul, le-a placut mancarea de pe aici, le-a placut chiar si la mine acasa :) .... au plecat cu o impresie frumoasa despre spania, ceea ce e de bine, ca sigur mai vin si la primavara. :) in rest ne-am prostit, ne-am hlizit, am fost la cumparaturi, am fost la colegii americani la un party de thanksgiving day unde ne-am amuzat teribil, apoi intr-un fel de club...nici nu stiu cand a trecut timpul.

No comments: