Monday 2 February 2009

chill


o seara de luni, linistita, acasa...cu prietenii mei americani. ce pot sa zic, pentru maine am de facut un intreg proiect...dar am toata noaptea in fata. sunt foarte nice, exact ca americanii din filme. de exemplu am luat toate sectiile la rand si i-am analizat pe toti colegii, cu cine te-ai cupla si cu cine nu? hahaha....foarte funny. o seara placuta acasa.

...dupa mai multe ore, in jur de 2 noaptea...

shannon si drew au decis sa ramana sa doarma la mine, dar cheryl a plecat acasa. imi amintesc de zilele din facultate, cand toata lumea ramanea sa doarma la mine. o sa ma repet...dar lucrurile incep sa se aseze. eu acum incep sa termin cazul de marketing pe care-l am de facut pentru maine. e deja 3.15...probabil ca nu mai apuc sa dorm. noroc ca maine terminam la 12!!!! :)

No comments: