Monday 16 February 2009

lisabona











13 februarie? valentine's day/weekend? sau pur si simplu un weekend de vis la lisabona dupa saptamana de examene? toate! saptamana de examene a trecut, nu vreau sa ma gandesc, sper sa ies onorabil din afacerea asta, desi la contabilitate....iar m-am chinuit prea mult ... imi amintesc si acum de facultate si primul semestru de conta. dar sa trecem la lucruri mai importante.

am plecat vineri seara foooaaaarte tarziu din madrid. abia am ajuns la timp la aeroport, cat pe ce sa nu prindem locuri pentru ca era overbooked avionul. noi am fost norocoase...dar nu si alti prieteni din grup. of, cred ca sunt obosita - noi adica eu si fetele americance si din rep dominicana. prietenele mele. suntem patru si aici. noi patru si niste baieti....dar nu tot patru. unul-doi maxim. cred ca pentru unii care citesc blogul asta e destul de familiara formula. hahaha....cumva, cum am facut cum nu am facut, mi-am facut un grup exact ca acasa. si nu am vrut deloc asta, as fi vrut sa fie diferit, dar cred ca a actionat instinctul de conservare sau ceva...hm...nu conteaza.

lisabona, la fel ca acum niste ani cnd am fost, cu prietenii mei cei mai buni de pe fatza pamantului, de revelion. hard rock cafe tot acolo e si tot super super fun, de data asta am stat chiar vis-a-vis cu hotelul iar vineri noapte cand am ajuns la 1 la lisabona era singurul loc deschis.
doua zile care au zburat prea repede, nici nu stiu cum, m-am si trezit azi iar la scoala. am fost mai peste tot, mi-am amintit toate locurile frumoase...iar am fost un fel de ghid! :( cum sa scap si eu macar o data de rolul asta??? si cel mai frumos a fost duminica cand dupa ce ne-am pimbat putzin, am fost in port la masa...apoi am fost cu barca, dupa am mai stat putzin la soare in port la cockteiluri...weekendul asta a fost o ametzeala continua si neintrerupta.

No comments: