Sunday 22 February 2009

mancarea romaneasca = cea mai buna!


saptamana asta a fost mami la mine...subiect separat, voi detalia in alta zi. acum vorbim numai despre masa de sambata, cand mami a gatit numai bunatati si i-am chemat pe prietenii de aici sa vada ce inseamna cu adevarat mancare gatita. astia sunt obisnuiti sa manace bine....dar diferit asa de noi, nu se pricep ei sa inceapa cu inceputul....gustari, supa etc etc. asa ca, sambata m-am pregatit cu de toate si i-am chemat la supa de pui, tochitura si mamaliga, chifteutze si pilaf...hahaha...nu se mai dadeau plecati. si in plus, n-o sa va vina sa credeti ce a facut senzatie. pentru ca eu mor dupa pate mi-a adus mami niste cutii :):):)...si pentru ca a trebuit sa improvizez gustarile, am avut si pate (simplu, sibiu)...hahaha....le-a placut cel mai mult. despre discutia legata de mamaliga, ca e de origine italieneasca nici nu mai zic, pentru ca am cazut cu totii de acord ca nu mai dezbatem originea mancarurilor :). au fost aproape toti prietenii mei, mai putzin cei care nu erau in oras, o sa va prindeti voi din poze. oricum, le-a placut totul foarte mult.

No comments: