Monday 23 February 2009

mami la madrid






saptamana trecuta a fost "making change happen" la scoala si acasa. mami si matusa mea au fost aici. nici nu se poate mai bine de atat. am fost la cumparaturi, mami mi-a facut de mancare in fiecare zi, ne-am plimbat prin madrid si le-a placut orasul la nebunie, au avut noroc de super vreme, mi-au cunoscut colegii. a fost pur si simplu perfect. o asteptam pe mami inca de cand am venit aici sa merg cu ea la cumparaturi de amenajat casa...am pus perdele, am schimbat aranjarea in camere...hm...acum arata mult mai primitor apartamentul. nu stiu altii cum sunt...dar eu cand sunt cu mami ma simt asa de in siguranta si de protejata, ca si cum nimic rau nu se poate intampla pe lume. si de data asta nu ne-am certat nici macar o singura data!!!

madridul s-a intrecut pe sine de data asta. a fost saptamana carnavalurilor si peste tot se intampla cate ceva, teatru in aer liber, muzicanti peste tot, fel de fel de artsiti la tot pasul:

No comments: