Monday 9 March 2009

anca, dana, cristina, tina...londra





















a fost ca un film, ca intr-un film ni s-au intamplat si noua toate cele mai pe dos lucruri. M-am intalnit la Londra cu Dana si Tana pentru concertul Tina Turner - despre concert intr-un post separat - un weekend prelungit la Londra cu prietenele mele, ce-ar fi putut fi mai frumos si mai placut? Hm...simplu, un weekend cu prietenele si plin de peripetii, numai asta ar fi facut totul sa fie si mai spectaculos. Am ajuns, am avut vreme frumoasa, dar a fost frig si ne-am dus la hotelul nostru de mega fitza...ma rog, asa credeam pana sa ajung la el...pentru ca dupa ce am ajuns m-am dezumflat toata si eu si fetele, pentru ca era fix in zona arabeasca a orasului (dupa marble arch), era in renovare si...problema de fapt era ca nu era pe coltul lui oxford street cum vroiam si credeam e ca l-am rezervat. Pana una alta hotelul e ok, curat, camere mari, serviciu OK, receptionera o romanca...doar ca pacat de zona. Am umblat vineri prin oras pana n-am mai putut, am vazut cred jumate + multe magazine si ne-am intors seara la hotel pline de speranta ca vom gasi biletele pentru concert livrate. Tzeapa. Nici un bilet la hotel. Joi seara ma anuntzasera ca biletele mele nu mai exista si ca se chinuie sa-mi gaseasca altele...pana la 8 seara vineri nu aveam nici o confirmare, nici un bilet...totul platit si aranjat de acum patru luni de zile. Hm, ghinion...suna, vorbeste, fara panica (probabil suna incredibil) am obtziut promisiunea ca sambata la 12 voi afla ce si cum cu biletele mele. Intre timp, vineri seara pe la ora 9 am cazut moarte de oboseala si ne-am culcat devreme, pe la 11. Samabata la 12 nu s-a intamplat nimic. I-am sunat din nou si intr-un final mi-au gasit bilete si a trebuit sa ma duc eu dupa ele. In partea cealalta a orasului pentru ca noi eram pe la harrods...admirand si nu prea. Dar nici de data asta nu am avut nororc. Marea descoperire a acestui weekend la londra au fost autobuzele. Mult mai simplu si mai putzin intortocheat decat metroul, cu autobuzul vezi si orasul, ne-a placut mult. Dar nu si sambata...nu nu nu. Sambata a fost o demonstratie in Londra, traficul blocat...autobuze deviate si uite-asa ne-am trezit alergand prin londra ca sa ajungem sa luam biletele si sa ne intoarcem la hotel, sa ne pregatim de concert. Intr-un final...am reusit, am luat bilete si eram gata de plecare cand...ce sa vezi, biletele erau pentru 8 martie, adica pentru ziua urmatoare. Exact cum va spuneam, toate ni s-au intamplat. Nu am mai putut face nimic, eu mi-am schimbat biletul de avion pentru luni dimineata si am fost la concert duminica seara. La madrid m-am intors cu niste necunoscuti air comet...dar am aflat ulterior ca apartin de iberia.
Cam astea ar fi pe scurt aventurile londoneze...mai sunt si altele dar deja am scris prea mult. Sa mai zica si pozele ceva!

2 comments:

Unknown said...

deci, da.. dupa povestea asta m-ai convins sa te las sa organizezi tu toate cele necesare pentru a vedea concertul U2.. eventual poate-l vad in decembrie, PE LUNA!... ca din poze pare ca de acolo ai vazut-o si tu pe tina...

Cristina said...

de cand asteptam sa se mai ofere cineva sa faca treaba in grupul asta?!!!