Tuesday 3 March 2009

una, alta...

nu am nimic special de zis, dar doar nu trebuie sa scriu pe blog doar cand se intampla ceva...nu? cred ca mi-e putzin dor de casa iar. la naiba anul asta e foarte foarte greu pentru mine. ma omoara scoala asta, cu financial management si cost accounting la care trebui sa invatz cartile astea englezite din scoartza-n scoartza ca sa pricep si eu ceva ... enorm de mult...pentru ca toti in jurul meu stiu. si eu care credeam ca lumea se invarte in jurul conceptelor creative. AIUREA! pana acum, pana la marea criza in care ne aflam...totul era in jurul finantelor, achizitiilor, private equity, private banking...si toate prostiile astea aride si total enervante. oamenii astia nici nu au idee cat de frumos e sa creezi un spot :) ... eu credeam ca sunt materialista. AIUREA din nou! astia nu vad decat bani bani bani si cum sa faca si mai multi bani. si unde daca nu in banci? of...nu voi fi niciodata un finantzist. dar cum fac eu sa trec peste semestrele astea in care majoritatea cursurilor sunt de finantze si-mi dau dureri mari mari de cap...abia reusesc sa ma descurc...
in alta ordine de idei, un lucru e clar - dupa un timp, pur si simplu sa te intorci pe bancile scolii...pentru mine cel putzin, nu e cea mai fericita alegere. si sa mai faci si doi ani in unul singur, adica sa tocilaresti cat n-ai tocilarit toata viata...sper ca la sfarsitul acestui proces totul sa merite si sa vad si eu mai clar ce vreau sa fac mai departe.

No comments: