Thursday 12 March 2009

tina turner in concert









a venit si momentul potrivit sa scriu despre concert. am vrut sa treaca putzin timp, am facut un experiement, sa vad daca-mi va trece incantarea...si NU, deloc...a trecut aproape o saptamana si tot nu-mi vine sa cred. incredibil, la aproape 70 de ani, tina turner e exact aceeasi pe care o stiu din copilarie. chiar vorbeam cu fetele si mi-am amintit ca aveam un concert al ei pe caseta video si ma uitam cand eram mica...aproape in fiecare saptamana (nici nu era greu pe vemuri, ca nu aveam ce altceva sa vedem) si...cnd eram acolo pe arena, parca nu-mi venea sa cred ca o vad live...si ca e atat de aproape de ceea ce stiam si speram. media de varsta la concert 50-60 de ani, a fost cam neplacut, pentru ca "doamnele" din spate nu ne-au lasat sa ne ridicam, sa dansam, sa tzipam...am fost cam chinuite. dar revenind, cum sa ai 70 de ani si sa dansezi doua ore fara oprire, sa canti si sa dai tot ce ai mai bun in tine, sa porti super tocuri si cele mai scurte rochii si sa arati perfect? si mai ales...cum sa umpli de trei ori la rand imensitatea de arena O2 din Londra? CUM?
iar acum intrebare deschisa: cand noi vom avea 70 de ani, la cine vom merge la concert? noi pe cine vom vedea la 70?







1 comment:

Unknown said...

deci, jura-te (no pun intended :P) ca te-ai dus pana la londra, ti-ai luat bilet la cucuruzu' din deal, ai facut tu ce-ai facut, ca nu era in ziua in care trebuia, ti-ai schimbat biletu' de avion numai ca sa te duci s-o vezi pe babatia aia (gusturile nu se discuta) si n-ai dansat/n-ai tipat/n-ai nimic.. ca nu te lasau niste englezoaice semi-moarte??? tu de cuvintele alea de incep cu F si sa termina cu U ai auzit? sau te mai vedeau vreodata si ti-era jena sa le adresezi asa cuvinte urate..

incredibil!!