Wednesday 11 March 2009

londra noaptea


si sa nu va asteptati la ceva poze artistice superbe ca nu e cazul. am iesit intr-una din seri la o scurta plimbare...pe la 9 ...si am mers "in centru". a....adica sambata seara, cand ar fi trebuit sa mergem la concert, am fost mai intai in little venice si apoi tana a abandonat trupa si am mers doar cu dana prin leicester square. nebunie. sambata seara fiind, toata lumea iesea in oras, grupuri grupuri de pitzipoance londoneze, grupuri de turisti in cautare de distractie...toti mergeau la club. ma gandesc ca pe la cluburi din astea mai populare...nu stiu ca nu am fost clubbing in londra. poate data viitoare. oricum sunt foarte cretini toti, mai ales fetele care la zero grade frig afara erau toate in rochite si sandale, fara haina pe ele, mai mult dezbracate decat imbracate.




No comments: