Monday 30 March 2009

povestiri de la spring fling






weekend ploios si friguros in barcelona. am fost "cu scoala" sa castigam meci dupa meci. doua zile de intreceri sportive, intre IE, IESE, Esade, Boconni, Insead. pana la urma scoala mea a iesit invingatoare la distractie, asa de invingatoare ca aproape am fost scosi din cluburi si la unele jocuri. ca de obicei, cele mai multe premii le-au luat organizatorii, IESE Barcelona. ne-au batut si la fotbal, si la baschet...doar fetele le-au nimicit pe fetele lor la fotbal. frumos organizat evenimentul, foarte bine pus la punct...doar vremea nu a fost conform planului. vineri seara a fost competitie de salsa, s-au intrecut trei scoli si a castigat IESE, dar pe merit. apoi sambata a fost ziua cea mai rea pentru mine dar cea mai buna pentru fete, care au castigat cupa la fotbal. baietii s-au calficat in semifinale. sambata seara am descoperit ca si in spania sunt cluburi adevarate, nu doar acasa. dar mai au de invatzat cu muzica, ca sunt in urma....ani lumina. duminica am asteptat cu sufletul la gura fotbalul, baietii au pierdut la 11 metri...suparare mare mai ales ca in finala au ajuns echipa 1 si 2 de la IESE.
eu nu am jucat nimic din cauza durerilor imposibile de spate + super ploaie...am fost numai buna de nimic. poze multe pe facebook, din fiecare zi si de pe la fiecare sport. aici o sa pun doar cateva si filmuletele.

salsa contest:


fotbal:








tug of war:

No comments: