Saturday 29 November 2008

escultura






in parcul retiro, la castelul de clestar - asa-mi place mie sa-i zic - se organizeaza tot mereu expozitii de arta. dubiosenii de obicei, arta moderna....fel de fel de artisti, care mai de care mai originali si mai creativi. una peste alta, expozitiile sunt interesante si daca nu pleci de acolo zicand uau, macar pleci gandindu-te la semnificatie. mergi acasa si cauti pe net sa vezi, sa intelegi ce naiba mai inseamna si asta. e asta am facut eu, am fost, am vazut...n-am gasit nimic pe net(nu am cautat prea mult) dar macar pot sa zic ca mi-a placut. pentru ca a fost intrigant. dar nu ce-am vazut mi-a placut, cum m-am simtit dupa, sentimentul asta de curiozitate, intrebarile...asta mi-a placut. o sa ma chinuie putzin subiectul acestei expozitii, dar daca aflu ceva promit sa revin cu detalii :) .
http://www.evaristobellotti.com/marcos.htm

No comments: