Monday 24 November 2008

sambata arhitect








ultimele doua zile ale programului LAUNCH din MBA, au continuat seria de activitati menite sa ne dezvolte "soft skills-urile" dar de data asta, au fost activitati foarte artistice. sau macar asa ne-am pregatit noi.
sambata am invatat cum sa ne gandim la un spatiu de lucru, la un birou. cum ar trebui impartit, cum trebuie sa pice lumina si de unde, care e importanta unei umbre, de ce un spatiu e mai productiv decat altul. nu in ultimul rand am vorbit despre cum incearca acum arhiterctua sa armonizeze mediul intern cu cel extern, cautand solutii alternative de iluminare, incalzire, recirculare a aerului, toate astea cu un singur scop - acela de a micsora consumul de energie. si nu doar la nivel teoretic. impreuna cu echipa am "dezvoltat"  proiecte pilot...ne-am cam prostit mai mult, dar pe note, asa ca nu prea ne-a ars de gluma. ca de obicei, am stat bine la concepte, la executie insa a fost mai greu. unele echipe au avut de facut ferestre si sisteme de iluminat - dupa cum vedeti in poze au facut un fel de lampi :), alte echipe, printre care si echipa mea, au avut de facut pereti despartitori ...super idee am avut, dar nu prea ne-a iesit macheta; alte echipe nu si-au inteles tema si au facut orice numai sa faca ceva - sticlele alea gen lampa. am folosit pentru prima data in viata softuri de arhitectura - rhino sau pepakura. vai ce mai dubiosenii...si totusi mi-a placut. confirmare - e prea tare sa fii implicat in arhitectura...in orice fel. poate in alta viata. :) 
dupa efortul depus, seara am iesit in oras, la o cina cu restul sectiei si apoi intr-un barulet oarecare din centru. pe relaxare si fara mare efort ca ne astepta o duminica plina. la 1.30 noaptea am ajuns acasa, moarta de oboseala, dar happy. 

1 comment:

Bucharest said...

de ce esti, mah, tocilara?