Thursday 20 November 2008

liceu, baschet & MBA







parca nu prea merg bine impreuna si totusi ieri am facut asta. am avut un workshop tzinut de un fost jucator de baschet din NBA la una dintre salile olimpice din madrid.
LICEU - pentru ca sala asta e in "drumul taberei" al madridului. am iesit de la metrou si parca ma teleportasem inapoi in timp. totul, totul in estrella seamana cu zona liceului meu. mi-a placut acolo si cand am mai vazut si sala de baschet, cu terenul si marcajele vopsite... exact ca la liceu. regulile din liceu de mers in sala de sport s-au reactivat - adidasi speciali pentru sala, nu vreo pereche cu care mergi si pe strada. echipament, disciplina...toate astea parca ar fi fost ieri. MBA & baschet - pentru ca baschetul e un sport de echipa si atat la MBA  cat si in viata de mari profesionisti ce vom fi, totul se reduce la a lucra bine in echipa. informare, coordonare, organizare, inventivitate si mai ales flexibilitate si incredere, asta am invatat ieri, in una dintre cele mai bune zile de cand a inceput programul. pentru ca nu am laudatori aici, o sa ma laud singura - am fost foarte buna, am scorat mai multe cosuri decat in toata viata mea de pana acum. nici nu a fost greu avand in vedere ca am jucat baschet doar in liceu si doar cu forta ca sa iau si eu o nota buna, in rest trageam chiulul cat se poate de mult. si echipa mea a iesit locul 2, la un punct diferenta de primii. am avut o super echipa, cam toti baietii inalti au fost la noi :) ne-am distrat si dupa baschet ne-am chinuit sa translatam ativitatea de pe terenul de sport in campul muncii, iar asta a fost de doua ori mai distractiv. in plus, a trebuit sa ies in fata clasei si sa prezint un raspuns al echipei mele. va imaginati cam in ce fel ma inrosisem, nu?  acum ca ma gandesc, poate ar fi fost mai bine sa fac un fel de MBA in sport sau o combinatie din asta, pentru ca astfel chiar ti se schimba total perspectiva.
dupa toata munca asta, a urmat distractia. intr-un bar de tapas de langa scoala. vino tinto 1, vino tinto dos...vino tinto tres, ca toti colegii erau in moodul generos. evident ameteala si asa am ajuns eu acasa la 2.30. dar a fost fun, fun fun fun!

No comments: