Sunday 9 November 2008

prima zi de orientare


dupa noaptea plina de peripetii m-am dus la scoala cu gandul - ce rau ma mai asteapta si azi?
si am avut o surpriza placuta. scoala a debutat cu dreptul. am cazut exact cu cine vroiam eu in serie...adica cu marea majoritate, cei mai importanti sunt cu mine. decanul a prezentat structura programului si anul asta l-au schimbat/imbunatatit si ma bucur sa spun ca e mult mai dinamic si mai putzin didactic, cu foarte multe actiuni extratocilaresti - art related. in rest, in prima zi de scoala am fost echipata in costum...vai ce rau a fost, uitasem cum e senzatia aia impaiata si incomoda pe care ti-o da deux-piese-ul. :) 
in serie suntem impratiti pe workgrupuri. trebuie sa ma dau mare putzin. am avut 2 teme in prima zi, puerile chiar dar dificultatea vine din faptul ca trebuie sa aduci la numitor comun sapte oameni diferiti, cu backgrounduri diferite ca sa obtii un rezultat bun. aici e lipsa de modestie - grupul meu a castigat ambele teme. nu am fost singurii carora ne-a iesit, din zece grupe au fost cam trei castigatoare. nici nu mai zic ca prima tema a fost sa facem un poster pentru IE :) of....dureros, eu am fost in juriu, iar grupul meu a castigat cu cea mai la prima mana lucrare ....sau poate e deformare profesionala, pentru ca a luat 9 voturi din 10. :) tema a doua ne-a cerut sa salvam un ou. unii au castigat fiind destepti iar altii cu sudoare. important e sa castigi? asta e "device-ul" echipei mele. si a nu se rade, l-am aruncat de la 2 metri si 10 cm.

No comments: