Saturday 31 January 2009

a beautiful mind



nu filmul cum ati putea crede...desi e putzin related. asa lucrez cu doi colegi la un proiect extrascolar aici la madrid. un fel de competitie organizata de L'Oreal, sub forma unui joc in care tot ce trebuie sa faci e sa conduci o companie de cosmetice in conditii similare cu real life. interesant. si e totul numai in numere. adica si caracteristicile produselor sunt exprimate in cifre. imginati-va cat de bine ma orientez eu in jocul asta...zilele trecute am ramas dupa scoala sa ne facem runda de decizii, ca ne-am calificat deja in runda 3 si in timp ce baietii calculau m-am simtit ca in scena din film ...va amintiti oare, cu delirul lui nash in lumea cifrelor, codurilor....toata "dementza" ( vai de cand n-am mai auzit cuvantul asta). in toama schema, evident eu eram total in delir....ei stiau ce fac:):):):):).

1 comment:

Ashutosh Agrawal said...

Cine sunt aceşti doi oameni. ce sunt în căutarea ei. Acestea arata ca oameni nebuni.

Cum de te-ai prieteni cu astfel de neobişnuit, ciudat, oameni buni?