Tuesday 13 January 2009

@marketing


azi a nins iar in madrid. dar nu mult. mai nou, aici ninge cum ploua la noi :) am avut o pauza mai lunga intre doua cursuri si am iesit la o cafea...cu profa de marketing. of...sunt asa o tantaloaica, in timpul cursului de marketing ma apuca plansul de fiecare data. pentru ca tot ce povesteste la curs este sustinut de spoturi. de cele mai multe ori alege spoturi premiate si foarte foarte emotionale si dramatice. atat imi trebuie, cand le vad acolo proiectate imi amintesc mereu cum e sa le faci, prin cate trecem ca sa le vedem pe tv, cati nervi, cata pasiune, cata dedicare, cata enervare...toate astea sunt asa de intense incat de fiecare data nu ma pot abtzine sa nu miorlai putzin. daca ar sti ei cat de frumos e, cred ca ar plange toata clasa. dar cum nu stiu evident ca rad pe seama mea...asa cum mi se intampla si cand merg la film si eu miorlai iar restul se distreaza. :) hm...incepe sa fie si aici ca acasa. simt.

No comments: