Saturday 10 January 2009

de ziua mea@madrid








nevroza - ma gandesc ca asa se numeste starea asta - sa treci de la a fi total suparat, trist si depresiv la fericire, brusc si aparent fara nici un motiv....trebuie sa fie un fel de nevroza.
si sunt happy, petrecerea de ziua mea a iesit foarte bine....foarte foarte bine, totul aranjat, food&drinks, tort, multa lume...a fost foarte dragutz si cel mai important pentru mine, toata lumea s-a bucurat sa fie la petrecere, s-au distrat, s-au hlizit....hm...a fost foarte bine. am facut o singura incurcatura - multumita roxanicii - i-am chemat pe toti la o adresa cu numarul gresit...dar s-au descurcat pana la urma. oh...am primit pana si cadouri, ceea ce aici nu se prea practica. am multe poze, dar e mai simplu sa le pun pe facebook. despre chupitos de tequilla...cam cate...nu spun nimic! 
si sa nu uit, evident ca am avut si muzica romaneasca la party ...toata lumea vrea acum sa vina la vara in romania :):):).

1 comment:

Unknown said...

Hai La Multi Ani! Mi-am facut si cont pe gmail ca sa-ti las comment.

Sa vina la vara si facem un "summer-thanxgiving-like party" la tine acasa in Plevnei si razuim gheatza de pe peretii congelatorului cu dalta!! Ce-o sa ne mai distraaaam!!