Saturday 10 January 2009

dragostea din tei









sau hitul serii de vineri :)
fiind inceput de an si cu toate dorintele proaspete in cap am inceput rand pe rand sa ma ocup de ele. primul pas - grupul. ce ocazie mai buna decat ziua mea? am vrut sa invit doar oameni cu care chiar am stat de vorba, pe care-i stiu mai bine...dar pana la urma am sfarsit prin a invita pe toata lumea....abia astept sa vad cum iese. pana una alta se pare ca imi sarbatoresc ziua de doua ori...pentru ca pe 9 a fost ziua unui alt coleg, am iesit in oras...iar la 12 noaptea toata lumea canta la multi ani. cum am ajuns la ozone si dragostea din tei?....s-au straduit...a fost un fel de cadou :) 
asa se distreaza studentii de la IE - mai intai house party, unde e calcare-n picioare, toate lumea invita pe toata lumea si se termina cand vine politia sa opreasca harmalaia. apoi se muta la club, intr-o alta ingramadeala maxima si de cele mai multe ori la dans pe muzica latino. hiturile de moment nu au loc decat maxim 15-20 de minute. dar dupa ce toata lumea trece de un prag de ametzeala (sau poate doar eu?) devine chiar fun. am stat pana la 5 dimineata. cred ca e bine, trebuie doar sa le mai dau o sansa! aaa...si se intampla chestii si in grupul asta, abia astept sa incep sa scriu chestii trestii :):):) dar abia acum incep sa le vad, asa ca nu am nimic so far.

1 comment:

Unknown said...

si ei cantau tot asa?

http://www.youtube.com/watch?v=HO2vJo_umMs&feature=related