Thursday 15 January 2009

prima prezentare = UN REAL SUCCES!

gata! done! am luat si feedback de la prof, so far (si mai sunt doar 3 prezentari pana la sf semestrului) am avut cea mai buna prezentare. eu si echipa mea. am avut cea mai "good looking" prezentare, slide layout and all...proful chiar ne-a inrebat cine ne-a facut slide-urile ca sa-l contacteze sa-i faca si lui prezentarile pentru curs. asa ca...nu pot sa nu ma gandesc la botzi, si sa-i multumesc pentru toata chinuiala si bataia de cap de dinaintea prezentarilor - "sa fie mai vizual, vreau ceva mai vizual; slide-uri relevatoare; doar un tip de font, doar unul!" si mai multumesc mccann and vdf pentru ca am dobandit andurantza si asa am putut sta doua nopti sa lucrez prezentarea:):):). inainte sa inchid postul de azi, trebuie sa spun ca inconjurata fiind de oameni din toate toate domeniile si vazandu-i cum privesc lucrurile si ce inteleg din ele, ajung in fiecare zi la concluzia ca  publicitatea ramane cel mai tare domeniu...de departe!

No comments: