Saturday 31 January 2009

sarmalele fac ravagii!









a fost ziua lui shannon (prietena mea americanca, pe care am gazduit-o la inceput cateva saptamani pana si-a gasit apartament) si asta a insemnat un sfarsit de saptamana cu petrecareala si distractie. ca la orice party american de oameni normali, gazda te invita si tu trebuie sa te duci cu mancare, vin, dulce....si ce-ti mai pica prin mana, e binevenit. asa ca, pentru ca stiam ca audienta e formata doar din oameni importanti :) am decis sa fac ceva bun de mancare si greu de facut. ce avem noi bun bun si mor strainii de placere? sarmale! da...si am facut sarmale in madrid. nu le-am facut eu singura evident, pentru ca nu stiam cum...dar ei nu trebuie sa stie asta. un lucru e sigur - s-au batut pe ele. am gasit si smantana...dar nu am gasit sa le fac si mamaliga. oricum, foarte funny cum m-am transportat cu sarmalele in taxi....de la casa mea la casa ei. supriza a fost ca pe langa prietenii americani sunt si prietenii rusi ( da, asa e, ce mai combinatie) si ei au si ei sarmale si le revendicau ca fiind mancare ruseasca/ucrainiana. pana la urma au renuntat, au mancat o gramada si le-a placut la nebunie. nici nu va puteti imagina ce happy eram, ca atunci cand predam un spot aprobabil din prima :):):)
dupa cina de acasa am fost la clubareala, iar m-am ametzit putzin de la un punch de sampanie facut de shannon...dar a fost o seara foarte foarte fun. cu inceputuri importante.

No comments: