Wednesday 14 January 2009

prima prezentare


maine dimineata am prima prezentare cu workgrupul meu. organizational behavior...am mai scris de cursul asta, e unul dintre favoritele mele. am emotii, nu pot sa dorm...cum sa fac sa nu se prinda? sa nu ma inrosesc iar pana in varful urechilor?:) of, parca ar fi prima prezentare pe care-o fac, ma simt ca la pitch :) 
in alta ordine de idei, ar trebui sa consemnez ca timpul de somn s-a redus considerabil la maxim 4 ore pe noapte, cam de saptamana trecuta e o haituiala ingrozitoare. scoala de la 9 la 3, apoi workgrup pana cat se poate de tarziu, pentru ca am niste colegi foarte vorbareti si lalaitzi, fiecare isi da cu parerea pe cate o prostie isignifianta, apoi acasa la 9 seara cand deja nu mai pot face nimic pentru ca sunt satula...si atunci trebuie sa stau si sa ma fortzez sa invat cate ceva pentru multiplele teste. trebuia sa aleg un MBA de 2 ani, ca asta e prea rapid pentru mine...nu prea pot sa tzin pasul cu el. in ritmul asta se va termina si nici nu voi sti cand si ce s-a intamplat intr-un an de zile.

No comments: