Wednesday 1 October 2008

acomodare




nu am mai scris de cateva zile desi simt o presiune "trebuie sa scrii, trebuie sa faci in fiecare zi ceva, ceva care sa fie scris cu valoare de WOW pe blog". adevarul e ca nu se intampla in fiecare zi ceva, iar daca ma gandesc la ce faceam acum o luna...atunci e o mare minune ce se intampla in fiecare zi - am timp. timpul meu are alta valoare acum si e incredibil cate lucruri mici si marunte pot face. de exemplu: mutarea asta, chiar si temporara, de un an, cere tot felul de chestii de aranjat - telefon, cont in banca, interent si tv acasa, utilitati...tot felul de lucruri pe care acasa le aveam fara sa ma gandesc la ele. telefon si internet aveam de la job, eram conectata pana-n dinti, nu ma durea capul; la fel cu bancile iar dc pentru casa aveam nevoie de ceva era cel mai simplu s-o sun pe mami si sa-i fac o mare lista. acum insa, trebuie sa ma ocup singura de toate astea si fara sa vreau sa fiu genul ala de om care pleaca in alta tzara si se minuneaza de ce sistem bine pus la punct au unii si altii, o sa zic doar atat - am fost foarte norocoasa si toate mi-au mers ca pe roate. am stat fix 10 minute la banca sa-mi deschid cont; internet bankingul chiar functioneaza, iar instalarea TV-ului si a internetului a fost facuta la o zi dupa ce am facut cererea. pana acum totul pare simplu si probabil ca e la fel si acasa, doar ca eu nu stiam. si-mi place. imi place ca pot face totul prin internet, mi-am luat abonament si telefon mobil fara ca macar sa fiu nevoita sa semnez vreun contract. all online. azi mi-am completat requestul si a doua zi aveam totul la cutia postala. oriunde sun, la taxi, la pizza, la oriunde nici nu trebuie sa spun adresa...e cam ca-n filme :). a...si nici macar nu-mi lipseste masina. nu prea merg cu metroul pentru ca sunt aproape de scoala si ma plimb destul de mult, dar cand trebuie sa iau metroul imi place. nu e foarte aglomerat, ajungi repede unde-ti trebuie si e simplu de folosit. poate voi schimba ceva cand ma intorc si voi merge cu metroul si acasa...hm...sau poate nu. cam asta se intampla zi de zi, viata. nu e in fiecare zi un big thing....dar sunt multe micutze care sunt sarea si piperul. si sa nu uit, am FOX si vad toate toate serialele. in fiecare zi sunt cate 4....cam cat de tare e asta? house, boston legal, eli stone, manhatan girls, open case...nici nu cred ca le-am vazut pe toate pana acum. da, life, viata, liniste, timp, fiecare lucru la timpul lui. i love it.

No comments: