Wednesday 15 October 2008

hot news

ah...vine iarna, dimineata la 8 e inca intuneric afara, e frig rau, nici nu vreau sa ma gandesc la cum va fi mai tarziu. dar vine si vacanta si incep cautarile de oferte, destinatii...ofertele catre tarile calde sunt foarte atractive aici...dupa cum se vede :)


pentru ca vorbeam de hot news m-am gandit sa pun o mostra dintr-un ziar gen libertatea de la noi, dar care se distribuie gratuit la metrou, deci e mai aproape de compact.  se pare ca cel mai trendy e sa te coafezi la madrid zilele astea....cel putzin asa zic ei, avand in vedere ca vine tocmai posh spice aici. :) in rest reclame si efectele crizei economice.
astazi mi-am luat certificatul de rezidenta. a fost prima experienta neplacuta din cauza statutului de roman. desi organizarea e foarte pusa la punct si in 10 minute obtzii certificatul, azi a fost prima data cand cineva s-a sesizat ca sunt din Romania :(. hm...nu mi-a placut. asta in contextul in care la prima ora a diminetii la metrou era o romanca cea care canta acompaniata de o intreaga instalatie muzicala "si unde dragoste nu e ...nimic nu e" (evident ca mi s-au incetzoshat ochii cnd am auzit versurile).

No comments: