Tuesday 14 October 2008

coronita


nici o seara fara o descoperire. am iesit pe la 11 (ma omoara ca la astia incepe seara dupa 10.30...eu la ora asta vreau sa fiu acasa si in pat) la drinks cu rox si niste prieteni, m-am intalnit cu alti colegi....o seara absolut normala. pentru ca nu rezist prea mult conectata la discutii m-am luat cu facut poze si observat lucruri in jur. am facut poze cu telefonul si acum nu le pot descarca pentru ca-mi lipseste un cablu, asta sa-mi fie invatzatura de minte sa mai plec fara aparat la mine.
dar ce vroiam sa zic e altceva - stiati ca in spania berea corona se numeste "coronita"? si daca da, stiti si de ce? pentru ca in espagnol corona inseamna coroana, ei au rege si regina si a fost considerat nepotrivit sa se numeasca berea tot "corona". asadar, in spania se bea coronita.

1 comment:

Cristina said...

clarificare - asa se spune, e un mit...