Wednesday 1 October 2008

room-mate


aici cam toata lumea sta cu cate cineva. apartamente de cate 3, 4 camere, dar cel mai frecvent sharuiesc 2 camere. e o furnicareala si o zumzaiala ca inca nu si-au aranjat toti cazarea. nu au avut toti norocul meu sa dea un search pe net si primul apartament sa fie si perfect localizat, pretul corect si mai ales sa arate conform conditiilor din brief. unii si-au inchiriat apartamente nemobilate si se chinuie acum sa-si ia paturi si rafturi si ce le mai trebuie de la ikea. si ikea e departe de centru, departe rau. e nevoie de masina sa ajungi. iar ei sunt cei norocosi. pentru ca am de exemplu in grupa de spaniola o colega care nu are unde sa stea. si da, asa e, nu m-am putut abtzine. m-am intalnit cu ea in drum spre scoala ieri, suna la un milion de numere, plangea, era panicata maxim (iar eu chiar stiu ce e panica), cauta total haotic, trebuia sa-si ia lucrurile din apartamentul inchiriat pentru o saptamana si nu avea incotro sa mearga. ne stiam deja de la cursuri, e dragutza, o fata din state, din philadelphia, mai mica cu doi ani decat mine, varsatoare, fizo-terapeuta. shannon. o sa stea cu mine cateva zile pana-si gaseste ceva. pare ordonata si ingrijita, sper sa nu ma faca sa ma urc pe pereti de debandada. o ajut sa caute ca parea pierduta. ar putea fi o prima prietenie la madrid, pana acum mi se par foarte superficiali oamenii. si nu prea pot fara prieteni. asa ca poate stau singura degeaba si nu vin toti care s-au anuntat! :)

2 comments:

cosmin canteri said...

inchiriem apartament pentru domnisoara ...central...la parter...aproape de mall ...si tot ce trebuieee....SEMNAT ..niste BUCURESTENI...COSMIN si RALUCA (JERRY)...TE PUPAM

Cristina said...

posibil sa rezolvam chiar in madrid problema...tzineti pumnii next week.