Friday 10 October 2008

o seara, trei opriri













a inceput un nou weekend, inca de joi seara. joia asta a fost ca un fel de calatorie. mai intai am fost cu toti colegii de la cursul de spaniola, la un restaurat chinezesc. eu mor dupa mancarea chinezeasca, dar asta a fost prea mult pentru mine. s-a vrut a fi un loc special, in care nu mergi zi de zi, o experienta dincolo de food. mancarea era doar preparata, negatita...asta trebuia sa facem noi. ah, naspa, not good. dar interesant si funny "mocirleala" in supele alea chinezesti super aromate. din china m-am mutat in cuba :). muzica live, dans, vin si sectia roxanicii de la mba. pe colegii mei i-am pierdut pe drum. dupa cuba ne-am intors in spania, la pacha, care pana acum e cam singurul club care e mai promitzator, mai aproape de ce avem acasa. dar foarte mic, mai mic si decat fratelli. aici am stat pana la 6 dimineata, dar am plecat inainte de inchidere, exact la fix cat sa gasim taxiu-uri libere. daca nu pleci in ultimele 10 minute critice, e nebunie, risti sa mergi pe jos pana acasa. 

No comments: