Monday 6 October 2008

inceput de saptamana


pentru ca se zice ca cine se trezeste de dimineata, departe-ajunge :) astazi am inceput sa vad cat de adevarata e zicala. trezit la 8 dimineata, program de sport (azi prima sesiune de pilates), apoi scoala si apoi inot. seara am reusit sa ajung sa iau un cadou pentru o colega pe care-l tot amanam de cateva zile.
in rest nimic spectaculos (daca nu mentionez mesajele de pe facebook de la fel de fel de colegi pe care nici nu-i cunosc si care vor sa se intalneasca cu mine la "dinner" sa vorbim despre Romania, sau meetingurile de grup pe care le programeaza colegii, in fiecare seara cate unul....dar ei nu au case???). maine targ de joburi la noi la scoala, multe multe companii mari, ma duc sa arunc un ochi pe acolo. 

ah....ba nu, mentira :) azi s-a intamplat ceva foarte dragutz. in spania lumea nu prea vorbeste engleza, sunt foarte putzini care la restaurant sau intr-un magazin te pot ajuta in alta limba decat in spaniola. dar nu despre asta e vorba. shannon isi tot cauta un apartament si am fost azi cu ea sa vedem unul foarte dragutz pe seranno (una dintre strazile cele mai fitzoase din madrid), un apartament pe care l-am vazut eu cand inca mai cautam. proprietarul un tanar spaniol, lucreaza la londra...a aranjat sa ne intalnim cu tatal lui. cea mai frumoasa experienta a zilei. ne-am intalnit la ora 18.30 (dupa ce am intarziat vreo 20 de miute) cu acest domn, cam 65 de ani, the perfect gentleman. vorbea engleza perfect, pus la punct in cele mai mici detalii, atent, politicos. desi grabit sa se intoarca la treburile lui, ne-a invitat la o cafea. cat de dragutz? nici nu stia cine suntem..si eu n-am facut nici macar o poza. foarte refreshing, o intamplare care a schimbat cu totul sensul acestei zi de luni. 

No comments: