Saturday 4 October 2008

pranzul acasa





am facut ce-am facut si mi-am intrat in ritmul meu normal. am inceput intalnirile la mine acasa. am invitat deja pe toata lumea la o seara romaneasca si intre timp ca sa vad cum suporta apartamentul asta oameni am inceput cu un pranz nepretentios cu roxanica si prietenul ei, amer. nimic fancy, semi-junk si prieteni buni la taclale. dupa o tura de el corte iglese si mici cumparaturi de chestii care erau orice numai necesitate nu :), ne-a razbit foamea. toate restaurantele si tapas barurile in care-am fi vrut sa mergem erau inchise la ora 5, pentru a se deschide iar in jur de 7-8 cand pentru noi ar fi fost mult prea tarziu. asa ca ne-am indreptat catre cel mai faimos "chiken place" in madrid....care surpriza, era fix la o strada de casa mea. e un loc pe langa care trec in fiecare zi si nu dadeam doi bani pe el, genul de shaormerie dristor sau drumul taberei la care nu te opresti tocmai pentru ca arata perfect, nu? am luat ce aveam nevoie de acolo, cartofi de la mc si restul e povestea din poze. nimic nu se compara cu o dupa-amiaza linistita petrecuta acasa cu prietenii.

3 comments:

Bogdana Butnar said...

draga mea, sa stii ca citim zilnic si ne lipsesti mult. asta chiar daca nu sunt comentarii la fiecare post. te-as inscrie in google analytics ca sa vezi cati si cum te viziteaza insa nu mai stiu cum te loghezi. anyway, great blog :-)

Cristina said...

deja mi-a facut andreea cont pe sitemeter, de cand a fost la madrid...o fi acelasi lucru?

pai stai tunned ca se anunta un an agitat! :)

Bucharest said...

hehehehhe :))))
nu pot sa cred ca sunt pe blog!
esti nebuna, crisule!!!