Friday 24 October 2008

"pt ca meriti"


abia astept weekendul asta si-l merit din plin. a fost o prima saptamana obositoare, cu prea multe ore la scoala si mult mai multe acasa de studiu. cu toate astea eu am fost norocoasa si stiam inca de la ase cum e cu debitul si creditul, ce-i dispersia si esantionul. dar oare cum fac ceilalti care au profil umanist? ritmul e foarte alert, daca nu ai niste notiuni de baza...hm, eu cred ca nu as face fatza. azi am avut si primul examen, vineri la ora 6 seara, la financial accounting. am facut bine, adica tot, dar erau doar notiunile de baza, contabilitate primara - diferenta si dificultatea pentru mine vine din terminologie, dar asta se invata repede.
in alta ordine de idei, asa arata programul meu pentru prima saptamana de precourses...sa vedem acum ce urmeaza.

No comments: